پروفایل اینستاگرام
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند برای اندروید و چه کسانی اینستاگرام مارا چک میکنند,نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید,دانلود بازدید یاب اینستاگرام,دانلود برنامه بازدید یاب اینستاگرام,بدانید که آخرین افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده بودند چه کسانی هستند,نرم افزار در زمینه مشاهده کاربرانی است که از اینستاگرام شما بازدید داشته اند,جاسوس اینستاگرام,بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام,دانلود instaview برای اندروید,insta view,آنلاین بودن در اینستاگرام,نمایش اشخاصی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند,نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند برای اندروید و ای او اس,دانلود برنامه جاسوس اینستاگرام InstaView اندروید iOS

نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند برای اندروید و چه کسانی اینستاگرام مارا چک میکنند

نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند

دانلود برنامه Who Interact With Me for Instagram

دانلود برنامه InstaView

دانلود برنامه Who viewed my Instagram 

اگر قصد دارید بدانید چه کسی یا چه کسانی از اینستاگرام شما بازدید کرده اند ؟ کی توانید از اپلیکیشن های Who viewed my Instagram یا همان InstaView یا Who Interact With Me for Instagram برای اینستاگرام که در نسخه رایگان ۵ تا از کسانی که بیشترین بازدید را از پروفایل اینستاگرام شما داشته اند معرفی می کند می تواند به شما کمک کند.
اپلیکیشنهایی ( ازجمله واتس اپ مُد ، پلاس مسنجر ، کال تلگرام ، واتس اپ پلاس و دانلودر عکس و ویدئو از اینستاگرام و …) خطر نقض حریم شخصی و به سرقت رفتن اطلاعات شخصی شما را در پی دارند !
لازم به ذکر است در ورژن جدید اینستاگرام تعداد بازدیدهای ویدئو ها نمایش داده می شود . اما اینکه چه کسانی از یک ویدئو بازدید کرده اند قابلیتی وجود ندارد.در ورژن جدید اینستاگرام بخشی بنام داستان (Stories) افزوده شده است که برای هر داستان مشخص است چه کسانی از ان بازدید کرده اند . البته داستان فقط ۲۴ ساعت نمایش داده می شود و پس از آن حذف می شود .
آموزش استفاده از برنامه Who Interact With Me for Instagram – InstaView

نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram یک نرم افزار در زمینه مشاهده کاربرانی است که از اینستاگرام شما بازدید داشته اند.شاید شما هم بخواهید بدانید که آخرین افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده بودند چه کسانی هستند، و یا اینکه چه کسانی مشخصات عمومی شما را مرتب چک می نمایند. با استفاده از نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram به راحتی تمام خواهید توانست لیستی از این افراد را در اختیار داشته باشید.

از قابلیت های نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram می توان به دقیق ترین راه برای پیدا کردن افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند، نمایش لیستی از آخرین کاربرانی که از پروفایل شما بازدید کرده اند، نیاز به داشتن یک حساب کاربری اینستاگرم  برای استفاده از این برنامه، امکان مشاهده تمام فعالیت هایی که در اینستاگرام داشته اید، امکان بدست آوردن اطلاعات و داده های کاربرانی که به تازگی با آن ها در تعامل بوده اید، نمایش ۲۰۰ کاربر آخری که از مشخصات و پروفایل شما بازدید کرده اند نیز می توان اشاره داشت.

نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند

برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اندروید Who viewed my Instagram :

– دقیق ترین راه برای پیدا کردن افراد بازدیدکننده از پروفایل اینستاگرام شما

– نمایش لیستی از آخرین کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام شما شما بازدید کرده اند

– نیاز به داشتن یک حساب کاربری اینستاگرم  برای استفاده از برنامه مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام شما

– امکان تقریبی مشاهده تمام فعالیت هایی که در اینستاگرام داشته اید

– بدست آوردن اطلاعات و داده های کاربرانی که به تازگی با آن ها در تعامل و گفت و گو بوده اید

– نمایش ۲۰۰ کاربر آخری که از مشخصات و پروفایل شما بازدید کرده اند

– محیط کاربری بسیار آسان مشاهد بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام شما

نرم افزار اندروید Who viewed my Instagramدر فروشگاه گوگل پلی دارای امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ بوده و تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار کاربر اینستاگرامی از این نرم افزار استفاده نموده اند.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: