قیمت و مشخصات فنی پژو های 208، 301، 2008 ایران خودرو اعلام شد
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

تجدید همکاری پژو و ایران خودرو، خبر تازه ای نیست، این خودروساز فرانسوی سمج، حتی سریعتر از شریک خود (سیتروئن) قرارداد همکاری با خودروسازان ایرانی را امضا کرد و عرضه مدل های پژو 301 (سدان اقتصادی)، پژو 2008 (هاچ بک کراس) و پژو 208 (هاچ بک جدید با پلت فرم 2066) را رسمیت بخشید.

عکس ماشین

در طول چند ماه گذشته همواره گمانه زنی های متفاوتی در مورد مشخصات فنی و قیمت عرضه این پژو های تازه ایران خودرو مطرح می شد، اما حالا و در نمایشگاه مشهد، بازهم اطلاعات تازه ای در مورد این خودرو به رسانه ها اعلام شده است.

 

بر اساس، اطلاعات مندرج در تابلو مشخصات فنی خودروهای حاضر در نمایشگاه، هر سه مدل پژو 301، پژو 2008 و پژو 208 با موتور های 1.6 لیتری با قدرت 1155 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر با گیربکس 66 سرعته اتوماتیک یا دستی عرضه خواهند شد.

 

این موتور ظاهرا نمونه ارتقاء یافته از سری موتورهای TU5 (هم اکنون در محصولات ایران خودرو مورد استفاده گسترده قرار می گیرد) محسوب می شود.و حدود 5 اسب بخار از این موتور قدرت مند تر است.

 

بنابراین اشتراکات فنی و کیفیت مناسب (به امید استفاده از موتورهای تمام فرانسوی) از مشخصات قابل توجه پژوهای جدید ایران خودرو خواهد بود، اما سمت تاریک ماجرا به اختلاف قیمتی زیاد این خودروها نسبت به محصولات فعلی ایران خودرو (نظیر 206) و اختلاف قیمتی قابل توجه آن ها مربوط می شود.

عکس خودرو 





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: