موفیت
نوشته شده توسط : downloadfilmirani5

با سلام خدمت کاربران گرامی ابزار وبلاگ – بر آن شدیم تا یک مقاله تحقیقاتی کاربردی موفیت را پس یک هفته تحقیق و گرداوری بنویسیم  در پست موفقیت شما با 400 راز فاش نشده موفقیت از افراد موفق دنیا آشنا خواهید شد البته شاید برخی از آن ها راز موفقیت به حساب نیاید اما همگی در مجوع شانس موفقیت در کسب و کار , زندگی و مالی را چند برابر می کند.

40 راز فاش نشده موفقیت از افراد موفق که هر فردی باید برای موفقیت بداند

موفیت جملات موفقیت موفقیت چیست موفقیت در کسب و کار موفقیت در زندگی موفقیت مالی تعریف موفقیت موفقیت ویکی پدیا معنی موفقیت  کامیابی‌

 

این نکته برای موفقیت ضروری است که بدانید  70 تا 80 عملگرایی به 40 مورد ذکر شده در مراحل نخست فوق العاده عالی است و باید کم کم ذهن و جسم را آماده پیاده سازی الگوهای موفقیت کنید و به مرور  قدرتمند شویم.

40 راز فاش نشده موفقیت از افراد موفق که هر فردی باید برای موفقیت بداند

 

1 هدف هایتان حتما مکتوب شود

اسنان فراموش کارا ست! مهمترین راز نانوشته موفقیت مالی در زندگی کسب و کار این است که اهداف‌تان را بنویسید.

اولین کاری که صبح انجام می‌دهید، تعیین می‌کند که روزتان چگونه قرار است باشد. ذهن‌تان را جوری برنامه‌ریزی کنید که از همان لحظه‌ی بیدارشدن در شرایطی قوی و توانا باشد؛ با این روش، قطعا یک روز عالی و مفید خواهید داشت.

 

حالا چطور می‌توانید چنین شرایطی را برای خودتان ایجاد کنید؟ با نوشتن اهداف‌تان هر روز صبح. وقتی این کار را کردید، دور مهم‌ترین هدف‌تان خط بکشید؛ هدفی که در درازمدت، بیشترین تاثیر را در زندگی‌تان خواهد گذاشت.

حالا از خودتان بپرسید: «امروز چه کارهایی می‌توانم انجام دهم که همه چیز را تغییر دهد و من را به این هدفم نزدیک‌تر  کند؟» تمام کارها و اقداماتی را که به ذهن‌تان می‌رسد یادداشت کنید، دور دو مورد از مهم‌ترین‌های‌شان را خط بکشید و شروع کنید. تا زمانی که انجام‌‌شان نداده‌اید متوقف نشوید.

این، شیوه‌ای بی‌نهایت موثر و عالی است که همان اول صبح شما را در شرایطی درست و مطلوب قرار می‌دهد. به جای اینکه صبح، سرگردان و خواب‌آلود باشید و نیم ساعت طول بکشد تا بیدار و هشیار شوید، ذهن‌تان را تنظیم می‌کنید تا پربازده و موفق باشد. یک دلیل خوب دیگر برای نوشتن اهداف‌تان این است که با خواندن‌شان احساس خوبی خواهید داشت؛ جوری آنها را بنویسید که انگار همین الان به نتیجه رسیده‌اند.

 

با تکرار هر روزه‌ی این نوشتن و خواندن، خوشفکری و مثبت‌اندیشی شما تضمین خواهد شد و طبق اهداف‌تان عمل خواهید کرد. اهدافی که روی کاغذ نیایند، فقط آرزو هستند و بس! قدرت و نیرویی که در نوشتن اهداف پنهان است شما را به سمت دومین شرط لازم برای موفقیت سوق می‌دهد:

پیشنهاد مطلب:عوض کردن رمز جیمیل و تغییر رمز جیمیل

2  هزینه زمان:حسابِ وقت‌تان را دقیق داشته باشید

در دنیایِ پرمشغله‌ی امروز، وقت طلا است. باید خودتان را تنظیم کنید و مرتبا حواس‌تان به زمانی که برای انجام کارهای‌ مختلف صرف می‌کنید، باشد. با این کار به خوبی متوجه می‌شوید در چه جاهایی وقت‌تان را تلف کرده‌اید و باید چه کارهایی انجام دهید تا برنامه‌ی روزانه‌تان را اصلاح کنید.

 

3  به خودتان اعتماد کنید

اگر به استعدادها و توانایی‌های‌تان اعتماد نداشته باشید، هرگز نمی‌توانید پیروز شوید. باور کردنِ خودتان، نخستین گام به سوی رسیدن به موفقیت است. وقتی خودتان را باور داشته باشید، دیگر از پیگیریِ کارهایی که شاید در آغاز  غیرممکن به نظر برسند، نمی‌ترسید.

 

4 خوابِ کافی و مناسب داشته باشید

بدن‌تان مثل یک دستگاه عمل می‌کند. درست مثل یک دستگاه که گاهی اوقات نیازمندِ راه‌اندازیِ مجدد است، بدن‌تان هم نیاز به خوابیدن دارد. هرگز با کم‌خوابی کنار نیایید، مگر این‌که چاره‌ی دیگری نداشته باشید. محروم کردن‌تان از خواب، هیچ کمکی به رسیدن به موفقیت نمی‌کند. این کار فقط بیمارتان می‌کند و به شدت بهره‌وری‌تان را پایین می‌آورد.

 

5 شکست خورده‌اید

 

” شکست، موفقیت در شرف تکوین است”  آلبرت انیشتین

افراد موفق با شکست خود چه می‌کنند؟ همه کار. عنوان جدیدترین و پرفروش‌ترین کتاب تیم هارفورد این بود: “چرا موفقیت همیشه با شکست آغاز می‌شود“. شکست مقدمه پیروزی است به این دلیل که کارهای زیادی برای شما انجام می‌دهد:

– در شما تغییر ایجاد می‌کند.

– به شما می‌آموزد که چه چیزهایی کارایی ندارند.

– شما را قوی‌تر می‌کند.

– ترس از شکست را در شما از بین می‌برد.

 

6  اراده ترغیب کننده

حالا نوبت به اراده می رسد. «دیوید گالو»، دانشمند علوم دریایی، اراده جسمی و روحی را یکی از عوامل مهم موفقیت می داند و بسیار بر توجه به آن تاکید می کند. افراد موفق با اراده قوی خود اعتماد به نفس را در وجودشان به  وجود می آورند و خود را از تردید و خجالت رها می کنند.

«گلدی هاون»، بازیگر معروف آمریکایی، اعتراف می کند که در ابتدا نسبت به خود و توانایی هایش دچار شک و تردید بود و خود را به اندازه کافی باهوش و خوب تصور نمی کرد. او فکر می کرد که هرگز موفق نخواهد شد؛ البته ترغیب  خود و ایجاد اراده همیشه چندان هم آسان نیست.

مادرها همیشه منبع خوبی برای ایجاد انگیزه، اراده و پشتکار هستند. «فرانک گری» که معماری موفق و  شناخته شده است، مادرش را عامل ایجاد انگیزه و اراده در خود می داند.

 

7 تمرکز بر هدف واحد

عامل بعدی موفقیت شما تمرکز است. «نورمن جویسن»، فیلمساز معتقد است برای موفق شدن باید تنها بر روییک هدف تمرکز کرد.

 

8  کار برایتان مثل تفریح باشد

دومین عامل، کار و تلاش است. «روپرت مورداک»، مدیرعامل سرشناس چندین شرکت بزرگ و موفق و یکی از غول های رسانه ای جهان، کار و تلاش را عامل ضروری موفقیت می داند. به گفته او، هیچ چیز آسان به دست نمی آید و کار و تلاش هم به نوبه خود مفرح و سرگرم کننده است.
درست شنیدید روپرت مورداک معروف، کار و تلاش را سرگرم کننده می داند؛ پس افراد موفق کار کردن را نوعی تفریح  می دانند و سخت برای آن تلاش می کنند. در حقیقت این افراد معتاد کار نیستند و واقعا از کار و تلاش خود لذت می برند.

 

9  اشتیاق؛ انگیزه ما برای طی مسیر

نخستین عامل موفقیت، اشتیاق است. «فریمن توماس»، طراح اتومبیل شرکت دایملر کرایسلر، اشتیاق را عامل انگیزه بخش و هدایتگر خود برای رسیدن به موفقیت می داند؛ پس افراد موفق کاری را انجام می دهند که به آن عشق می ورزند و تنها کسب درآمد به آنها انگیزه بیشتر نمی دهد. نکته جالب اینجاست که اگر کاری را با علاقه انجام دهید، پول و درآمد هم خود به خود به دست می آید.

 

10 تمرین مداوم و دیگر هیچ

«الکس گاردا»، مدیرعامل یکی از شرکت های موفق تولید کننده بازی های رایانه ای، تمرین و ارتقای مهارت ار رازموفقیت می داند. به نظر او موفق شدن عجیب و وابسته به یک فرمول جادویی نیست و تنها نیازمند تمرین و تمرین و  تمرین است.

 

11  دوستانی داشته باشید که موفق‌تر از شما هستند

 

آیا تا به حال اصطلاح ” موفقیت از طریق ارتباط” را شنیده‌اید؟ این اصطلاح توسط دیوید مک کللند (David McClellandd) استاد دانشگاه هاروارد ابداع شد. او زندگی خود را وقف مطالعه در مورد شایع‌ترین ویژگی‌های افراد موفق کرد. او دریافت که مهمترین عامل تعیین کننده موفقیت یا شکست یک فرد، گروه مرجع اوست؛ یعنی همان کسانی که با آن‌‌ها در ارتباط است. جالب است بدانید که این افراد حتی از  تلاشی که برای رسیدن به موفقیت انجام می‌دهید،  مهمتر هستند.

 

اگر دوست شما ارتقاء درجه پیدا کند یا معاملات بزرگتری انجام دهد، شما عصبانی می‌شوید. حسادت شما یک امر عادی است، اما اگر همچنان با اینگونه افراد در ارتباط باشید و آن‌ها را دور و بر خودتان حفظ کنید، بسیار به موفقیت نزدیکتر خواهید بود. اگر دوستانتان از شما موفق‌تر هستند، شک نکنید که موقعیت بسیار خوبی دارید.

 

12 مقاومت در برابر ناملایمات

بالاخره نوبت دوازدهمین عامل، یعنی سماجت رسید. شما باید در برابر شکست سمج باشید، روحیه خود را نبازید، در برابر ناملایمات مقاومت کنید و در نهایت مقابل انتقادها، طرد شدن ها، فشارها و آزار دیگران جا نزنید.

باور کنید با توجه به این عامل می توانید به آسانی به فردی موفق تبدیل شوید. به من اعتماد داشته باشید و این توصیه را سرلوحه کار خود قرار دهید. مطمئنم هرگز پشیمان نخواهید شد.

 

13

 

14

 

15 ایده های ناب و خلاق

برخورداری از ایده های ناب و ارزشمند یکی دیگ راز عناصر لازم برای دستیابی به موفقیت است. بیل گیتس،  مدیرعامل مایکروسافت، می گوید: «من یک ایده ناب و فوق العاده داشتم و می خواستم نخستین شرکت تولیدکننده نرم افزارهای ویژه رایانه های شخصی و خانگی را راه اندازی کنم.»

به نظر من هم ایده گیتس بسیار خوب بود. خلق ایده های ناب، فرآیندی عجیب و جادویی نیست؛ در واقع این فرآیند از چند مرحله بسیار ساده تشکیل شده است که توجه به اطراف و کنجکاوی از عناصر ضروری آن به شمار می رود.

 

 

16 ارائه خدمات ارزشمند

خدمت کردن به دیگران عامل موفقیت است. «شروین نولاند»، استاد جراحی دانشگاه یِیل آمریکا، خدمت در کِسوت یک پزشک را نوعی امتیاز ویژه می داند. بسیاری از کودکان و نوجوانان آرزو دارند روزی میلیونر شوند؛ پس باید به این بچه ها یاد داد که با ارائه خدمات ارزشمند به دیگران می توان به این آرزو رسید و ثروتمند شد.

 

17 از باختن متنفر باشید

همه دوست دارند برنده باشند، اما همه از باختن متنفر نیستند. دان یاگر (Don Yaeger) از بهترین نویسندگان کتاب‌هایورزشی، کتاب “16 ویژگی قهرمانان واقعی” را به رشته تحریر درآورد. اولین ویژگی این قهرمانان آن بود که بیشتر از آن که عاشقانه برنده شدن باشند، از باختن متنفر بودند. او خصوصیات تمام بزرگان ورزشی از مایکل جردن گرفته تا جان وودن مربی UCLAA را مورد مطالعه قرار داد و دریافت که این اولین خصوصیت مشترک در میان تمام قهرمانان است.

 

آیا از این که خواهر یا بردارتان شما را در بازی شکست دهد، متنفرید؟ آیا از این که در مسابقه شنای دوستانه از همکلاسی‌های خود شکست بخورید، متنفرید؟ اگر در بخش‌های کوچک زندگی خود از باختن متنفرید، پس بدانید راه را درست آمدید و در چند قدمی موفقیت هستید.

 

18 مطالعه می‌کنید

به گفته رئیس جمهور هری ترومن ” همه کسانی که اهل مطالعه‌اند رهبر نیستند، اما تمام رهبران اهل مطالعه‌اند.”

بارها و بارها ثابت شده بچه‌هایی که بیش از حد متوسط مطالعه دارند،‌ در مدرسه موفق‌تراند. نمرات آنان در آزمون‌ها بیشتر است و با سوادتراند. به نظر شما مطالعه خارج از مدرسه هم جواب می‌دهد؟ البته که جواب می‌دهد. ما حدس می‌زنیم که اصلاً دلیلی که شما این مقاله را برای خواندن انتخاب کرده‌اید، همین است و نشان می‌دهد چقدر مشتاق رسیدن به موفقیت هستید حداقل در زندگی خودتان.

 

کسانی که بدنبال موفقیت نیستند، به سراغ مطالعه کتاب یا مقاله نمی‌روند. این حقیقت که شما چنین مقالاتی را مطالعه می‌کنید، اثبات می‌کند که بیشتر از آنچه که فکرش را می‌کنید به موفقیت نزدیک هستید و با رضایت درونی دنبال آرامش و موفقیت هستید.

 

 

19 همیشه برنامه‌ی جایگزین داشته باشید

داشتنِ یک برنامه‌ی پشتیبان برای رسیدن به موفقیت ضروری است. همیشه ممکن است برنامه‌ی اولیه‌تان  دچار شکست شود، و در این صورت، باید با یک برنامه‌ی جایگزین همیشه برای شروعِ مجدد آماده‌ باشید. از آن‌جایی‌که ممکن است همیشه وقت کافی برای طراحیِ یک برنامه از ابتدا نداشته باشید، بهتر است یک برنامه‌ی پشتیبان دمِ دست‌تان باشد.

 

20 مطالعه زیاد نیز یک کار انگیزه بخش است

مطالعه بهترین راه برای تکمیل دانش و آگاهی‌تان است. بدون دانش و اطلاعات کافی در حوزه‌های مورد علاقه‌تان، شانس رسیدن‌تان به موفقیت بسیار پایین می‌آید. بنابراین، به جای آن‌که همه چیز را به قضا و قدر بسپارید، هر آن‌قدر می‌توانید دانش کسب کنید؛ و یک خواننده‌ی پر شور و اشتیاق باشید.

 

21 با دیگران مهربان باشید

مهربانی یک خصیصه‌ی اخلاقی ضروری است که همه باید داشته باشند. هرزگاهی مهربانی‌های خالص و بدون منت و کمک به آدم‌های نیازمند می‌تواند روح‌تان را همواره راضی و خشنود کند. در نتیجه، بهره‌وری‌تان افزایش می‌یابد. و بنابراین، شانس موفقیت‌تان بیش‌تر می‌شود.

 

22 زمانی را هم به خانواده و دوستان اختصاص دهید

نگه‌داشتنِ تعادلِ کامل میان کار و زندگی، کلیدِ رسیدن به موفقیت است. اگر برای خانواده و دوستان وقتِ کافی اختصاص ندهید، ممکن است هنگام کار ذهن‌تان را مشغول به خودشان کنند. این مسئله به قدرتِ تفکرتان ضربه می‌زند و دیگر نمی‌توانید به خوبی به کارتان تمرکز کنید.

 

23 باورهای‌تان را قوی کنید

یک رمز موفقیت در زندگی این است که باورهای‌تان را قوی کنید. اگر از افراد موفق بپرسید اولین قاعده‌یکامیابی‌شان چیست، همه‌شان خواهند گفت: خودشان و کاری که انجام می‌دهند را باور دارند و از ابراز این باور نمی‌ترسند. اگر شما خودتان را قبول نداشته باشید چرا دیگری قبول‌تان داشته باشد؟ وقتی دیگران از شما درباره‌ی اهداف و خواسته‌های‌تان می‌پرسند،

از بیان صریح و قاطع آن نهراسید، شاید هم به اهداف بلندتان بخندند و به دیده‌ی تمسخر نگاه‌تان کنند اما شما با تکیه بر باوری که به خودتان دارید نباید اهمیتی به واکنش‌ آنها بدهید. اگر نسبت به خواسته‌های‌تان سُست و نامطمئن باشید، تصمیمات متزلزلی خواهید گرفت که شما را به جایی نمی‌رساند. خلاف جریان پیش بروید و متمایز باشید. گذشته از همه‌ی اینها، چند نفر در دنیای امروز هستند که واقعا زندگی رویایی‌شان را دارند؟ حالا، چند نفر از اینها اگر ازشان  بپرسید اهداف‌شان چیست، با جملاتی شبیه «نمی‌دانم» جواب می‌دهند؟ پس با اراده و مصمم باشید و خودتان را باور کنید. مردم بابت اینکه شهامت دارید دنبال رویاهای‌تان بروید به شما احترام خواهند گذاشت.

پیشنهاد مطلب:آش رشته  و تزیین آش رشته

24 روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید

از خردمندی پرسیدند بهترین سرمایه‌گذاری ممکن که کسی می‌تواند انجام دهد چیست. جوابش کوتاه، ساده و دلنشین بود: «روی خودت سرمایه‌گذاری کن

نام این خردمند، وارن بافِت (Warren Buffett) است که موفق‌ترین کارآفرین و سرمایه‌گذار دنیا است و بنا به گزارش فوربز (Forbes)، سرمایه‌ای به ارزش ۵۳.۵ میلیارد دلار دارد. نیازمندیهای همشهری مربی شخصی، عضویت در باشگاهورزشی، تهیه‌ی غذاهای سالم، خریدن کتاب و پرداخت‌ هزینه‌های آموزشی ولخرجی نیستند بلکه سرمایه‌گذاری‌اند: سرمایه‌گذاری روی خودتان!

 

25 اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت‌تان را تعریف کنید

برای آن‌که کاملا بدانید قرار است چه کارهایی باید انجام دهید، لازم است اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت‌تان را بدانید. با این کار می‌توانید برای تمامِ کارهای‌تان برنامه‌ریزیِ درستی داشته باشید، و در نتیجه شانس موفقیت‌تان را بیش‌تر کنید. بنابراین فهرستی را از چیزهایی که می‌خواهید به آنها برسید به همراه یک جدولِ زمانی برای هر کدام تهیه کنید.

 

26 اهداف‌تان را به درستی اولویت‌بندی کنید

وقتی بدانید چه کارهایی نیازمندِ توجهِ فوری‌تان هستند و انجام چه کارهایی را می‌توانید به زمان دیگر موکول کنید، می‌توانید برای تمامِ کارهای‌تان جوری برنامه‌ریزی کنید که هیچ چیزِ مهمی را از دست ندهید. اولویت‌بندی بسیار کارِ مهم و ضروری است، زیرا شما را قادر می‌سازد کارهای غیرمهم را از ذهن‌تان دور کنید و فضا را برای ایده‌های جدید باز کنید.

 

27 با خودتان صادق باشید

مهم نیست چگونه، ولی به هر صورت با خودتان صادق باشید. باید احساس خودتان را درک کنید. سرکوب کردن هیجان‌ها در طولانی‌مدت پیامدهای بدی برای‌تان خواهد داشت. چنین هیجان‌های سرکوب‌شده‌ای می‌توانند به شکل جدی بر تفکرتان تاثیر بگذراند و دچار استرس‌تان کنند.

 

28 برای خودتان ضرب‌الاجل تعیین کنید و به دقت به آن پایند باشید

برای آن‌که از وقت‌تان بهترین استفاده را ببرید، یک برنامه‌ی روزانه برای خودتان درست کنید و از آن پیروی کنید. هنگامِ  طراحی این برنامه، تعیین ضرب‌الاجل‌های خاص و پیرویِ دقیق از آنها بسیار اهمیت دارد. با این کار می‌توانید روزتان را بهتر مدیریت کنید و به همه‌ی کارهای ضروری‌تان برسید.

 

29 زمان‌هایی را برای استراحت اختصاص دهید

استراحت برای همه‌ی ما ضروری است. هیچ‌یک از ما اَبَرانسان نیستیم، بنابراین اختصاص زمانی برای استراحت برای‌مان لازم است. استراحت به ما امکان می‌دهد بتوانیم به چیزهایی غیر از کار نیز تمرکز کنیم و قوای‌مان را بازیابی کنیم. خواه از طریق نوشیدن قهوه در طول روز، یا مسافرت در پایان ماه، حتما زمانی را برای استراحت و آرامش‌تان در نظر بگیرید.

 

30 همیشه خودتان را با انگیزه نگهدارید

انگیزه برای موفقیت بسیار ضروری است. اگر از کار یا برنامه‌ی روزانه‌تان خسته شده‌اید، هرگز نمی‌توانید برای رسیدن به اهداف‌تان تلاشِ مضاعف انجام دهید. عوامل انگیزشی‌تان را شناسایی کنید و با رسیدن به هر موفقیت برجسته‌ای، به خودتان پاداش دهید.

 

31 توجه به خوراک‌تان یک کار انگیزه بخش است

تناسب بدن و سلامتی عوامل بسیار مهمی در رسیدن به موفقیت هستند. رژیم غذایی بخش بسیار مهمی در سلامتی‌تان است و بنابراین دقت بر خوراک و نحوه‌ی غذا خوردن‌تان بسیار ضروری است. اگر بیمار شوید، مجبور خواهید  بود چندین روز از محیط کار و شرایط پیشرفت‌تان دور بمانید؛ حتی ممکن است از خیلی از ضرب‌الاجل‌های مهم‌تان عقب بیفتید.

 

32 خودتان را موفق تصور کنید

تجسمِ رسیدن به اهداف خاصِ زندگی‌تان، ترفند بسیار خوبی است که مغزتان را وادار کنید باور کند رسیدن بهموفقیت آن‌چنان هم سخت نیست. به علاوه، با این کار به شکل مثبتی، روحیه و اعتماد به نفس‌تان را بالا می‌برید. در نتیجه، ذهن‌تان را آماده‌ می‌کنید تا بتوانید با قدرت به سمت رسیدن به آرزوهای‌تان پیش بروید.

 

33 خوشبینی نیاز موفقیت

اگر در مقابل دیگران از موضع ضعف عمل کنید ، احترام هیچکس – منجمله خودتان- را جلب نخواهید کرد. همیشه جنبه مثبت و روشن همه چیز را بنگرید و سعی کنید نظر خوشبینانه ی شما واقعیت پیدا کند .

 

33 ساده زیستی

یکی از عوامل خوشبختی ساده زیستی است و خودنمایی ، واکنشی در برابر احساس حقارت واقعی یا خیالی و یا جبران آن است.

 

34  اول کوه بعد مو! = موفقیت

هرآنچه پیرامون شماست بازتاب گرایش ها و واکنش های خودتان است، زمین و زمان به اندیشه محبت آمیز پاسخ مثبت می دهد. تردیدها و ترس ها ذهن را مسموم می کند و تن و تخیل را سر به شورش برمی دارد و هرچه ناخوشی و بلا را به سوی خود می کشاند .همه مشکلات نخست در ذهن آدمی شکل می گیرد و میزان آرامش و تندرستی و  وفور نعمتی که تجربه می کند میزان توانگری تان را نشان می دهد.

 

35 فورا و بی درنگ

هرگاه مشکلی برایتان پیش می آید خواه شخصی و شغلی آن را با خود نگاه ندارید، صبر نکنید تا بزرگتر شود، منتظر نشوید تا سر فرصت خودتان را از شر آن خلاص کنید، فقط فورا و بی درنگ رهایش سازید.

 

36 قانون خوشبختی

کیفیت زندگی ما را احساسمان در هر لحظه تعیین می کند واحساس ما را تفسیر خودمان از وقایع پیرامونمان مشخص می سازد، نه خود وقایع. هرگز برای این که تجربه خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نیست. کافی است گذشته را مرور کنید و روشی را که برای تفسیر تجربیات خود داشته اید تغییر دهید.

 

37  بی فراری در موفقیت

ما همواره دوست داریم که هر چه زودتر به آرزوهایمان برسیم، به همیت دلیل است که در تمام عرصه های زندگی بی قراریم.در این بی قراری میانه رو بودن اصل است

 

38 قانون فرصت

بهترین فرصت ها اغلب در معمولی ترین موقعیت های زندگی مان به وجود می آید. پس بزرگترین فرصت ها به احتمال زیاد همیشه در دسترس ماست.

 

39 شکوفائی

شما می توانید هر چه را که برای رسیدن به اهداف تعیین شده خود به آن نیاز دارید بیاموزید. آن هایی که می آموزند  توانا هستند.

پیشنهاد مطلب:تبدیل تاریخ شمسی به میلادی   تبدیل شمسی به میلادی

40 خدمت خالصانه بر می گردد

هر چه بیشتر ، بدون انتظار پاداش به دیگران خدمت کنید خیر و نیکی بیشتری به شما می رسد، آن هم از جاهایی  که اصلاً انتظار ندارید. شما تنها در صورتی حقیقتاً خوشبخت خواهید شد که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستید .





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: